Nyhet

Ramudden lanserer ny varemerke identitet

I dag lanserer vi vår nye varemerkeidentitet med budskapet, for oss er sikkerhet mer en bare produkt og tjenester. Det som driver oss fremover er omtanken om dem som jobber på arbeidsplassen, men også om alle menneskene som passerer forbi. Med hjelp fra innovasjon og utvikling søker vi stadig etter bedre, sikrere og mer effektive løsninger. Dette oppsummeres i vårt nye slagord: Your safety. Delivered.

Den nye grafiske profilen kommer til å gjennomføres gradvis i alle land.

Sikkerhet og omtanke er i vårt DNA

- Sammen jobber vi med det viktigste som er: Sikkerhet. For oss er sikkerhet og omsorg i vårt DNA. Det er vår overordnende ide, en måte å være og tenke på. Vi vil løfte sikkerhet på og rundt arbeidsplasser til et spørsmål som påvirker hele samfunnet. Vi vil være det omsorgsfulle valget, med en tydelig hjertesak- Alle skal komme hjem uskadde hver dag, sier Hans-Olov Blom, Konsernsjef og grunder av Ramudden.  
 
Til og med logoen er oppdatert og foredlet uten å miste gjenkjenningen i arven som finnes i Ramuddens historie. Den nye grafiske profilen kommer til å gjennomføres gradvis i alle land. Det vil også gjenspeiles i tonaliteten i kommunikasjonen vår og i vårt nye bildespråk.
 
2022-02-22